Diensten

Door ons hoge opleidingsniveau als accountant en als Register Belastingadviseur en onze jarenlange ervaring bieden wij u ondanks onze beperkte omvang de meest voorkomende diensten op financieel administratief gebied in eigen beheer. Onze kleine, platte organisatie zorgt er voor dat wij u zeer efficiënt van dienst kunnen zijn, zonder dat u moet communiceren met verschillende medewerkers op verschillend niveau. Dit scheelt voor u en ons veel tijd, zodat u zich bezig kunt houden met andere zaken en tevens het kostenplaatje beperkt blijft. Daar komt bij dat wij door onze relatief lage kostenstructuur onze tarieven beperkt kunnen houden zonder in te leveren op de kwaliteit van onze dienstverlening. Voor specialistisch werk beschikken wij binnen ons netwerk over specialisten op bijvoorbeeld hoogwaardig fiscaal en juridisch terrein, zodat wij u daarmee ook vooruit kunnen helpen.

Hieronder vindt u een niet-limitatieve opsomming van de dienstverlening welke wij bieden. Welk type dienstverlening wij ook leveren, het ontzorgen van onze cliënten op kwalitatief hoog niveau staat centraal.

Accountancy

Wij bieden onder meer accountancy diensten op het gebied van:

  • Samenstellen van jaarrekeningen
  • Begrotingen
  • Tussentijdse rapportages
  • Verklaringen bij verantwoordingen zoals opgaven verzekerd belang etc.

Fiscale dienstverlening

Onze fiscale dienstverlening bestaat onder meer uit het doen van aangiften, het geven van advies, het indienen van verzoek- en bezwaarschriften en het optreden als contactpersoon bij de belastingdienst op het gebied van:

  • Inkomstenbelasting en toeslagen
  • Vennootschapsbelasting
  • Omzetbelasting
  • Loonheffingen
  • Erfbelasting
  • Schenkbelasting

Administratieve dienstverlening

Onze administratieve dienstverlening bestaat onder meer uit het ondersteunen of voeren van:

  • Financiële administraties
  • Online boekhoudingen
  • Loonadministraties

Advisering

Wij adviseren onder andere op het gebied van:

  • Inrichting financiële administratie, administratieve organisatie en interne controle
  • Het begeleiden van (startende) ondernemers
  • Kredietaanvragen
  • Begeleiding bij investeringsbeslissingen en het opstellen van begrotingen
  • Ondernemingsplannen
  • Herstructureringen en reorganisaties
  • Estateplanning
  • Begeleiding bij aan- of verkoop van een onderneming, fusies etc.
  • Bedrijfsopvolging
  • Pensioenen
“Efficiënt, kwaliteit, betrokken”

Adres gegevens

Bezoekadres
Accountantskantoor Kreft B.V.
Rivierdijk 677
3361 BT Sliedrecht

Postadres
Postbus 138
3360 AC Sliedrecht

Contact gegevens

Telefoon
0184 41 15 01

E-mail
info@kreftaccountants.nl

K.v.K. nr
23075583

B.T.W. nr
NL 802767382B01

Overige zaken